6 клас

Завдання на канікули Cкачати тут

Scratch Cкачати тут

Поняття файлової системи. Диски та папки
Операції з об'єктами файлової системи


Виконати завдання(Д/З)

 Автодром.
Завдання. Намалюй на сцені розмітку для руху виконавця Автомобіля та. склади програму руху Автомобіля за нею.

1.     Завантаж середовище Скретч.
2.     Видали зі сцени Рудого кота, скориставшись вказівкою контекстного меню об'єкта.
3.     Додай виконавця алгоритму – Автомобіль – зміни його розміри.
Із групи команд Новий об'єкт обери команду Вибрати новий об'єктів файла. Завантаж із папки Транспорт (Transportation) виконавця свого алгоритму – Автомобіль. Зменш його розмір удвічі, застосувавши інструмент Зменшити розміри зображення в декілька разів.
4.     Намалюй розмітку руху Автомобіля.
У наборі об'єктів виділи об'єкт Сцена. Перейди у вкладку Фони і натисни на кнопку Редагувати.
У графічному редакторі, що відкриється при цьому, обери інструмент Залити область кольором чи градієнтом. Залий усе полотно сірим кольором. Задай білий колір малюнка.

Обери інструмент Лінія. Задай другий за величиною розмір пензля. Намалюй розмітку. При цьому враховуй, що ширина сцени становить 480 умовних кроків, а висота — 360. Цей крок є одиницею переміщення виконавця і не пов'язаний з одиницями довжини.
   Установи значення параметрів команд руху і повороту, позначені на малюнку знаком питання.
Переміщуючи вручну Автомобіль по сцені, визнач числа, які задають початок, точки повороту і кінець маршруту. Запиши їх. Сплануй, від якої точки буде здійснюватися рух, у якому напрямку, на скільки градусів потрібно повертати Автомобіль і в який бік. 

Немає коментарів :

Дописати коментар